laupäev, 2. november 2013

Mina ja kommunikatsioon

Kes mina olen?

Minu nimi on Manuel ja ma olen 21 aastat vana ning elanud terve elu Tallinnas. Keskkoolis käisin ma Gustav Adolfi Gümnaasiumis ning otse pärast gümnaasiumit tulin ma Tallinna Ülikooli informaatikat õppima. Kuigi ma algselt polnud oma valikus kindel ning see ei olnud tehtud põhjendatult siis nüüdseks olen ma veendunud, et sellest paremat ala mulle ei leidu ning õpingud saavad õnneliku lõpu (siis kui nad läbi saavad). Käsil on juba kolmas aasta, mille saab loodetavasti ka sel õppeaastal lõpetatud. Järelikult on mul praeguseks käsil viieteistkümnes õppeaasta ning ma pean tõdema, et hetkel tundub olema seda liiga palju. Võib-olla oleks pidanud aasta vabaks võtma enne ülikooli? Olukord on igastahes selline ja muuta seda ei saa.

Miks kommunikatsioon?

Ma olen alati olnud inimene, keda huvitab kuidas inimestega õigesti suhtlemine võib drastiliselt tulemust muuta ning samas meeldib mulle ka väga teistega niisama suhelda ning arvamusi vahetada - järelikult tundus selle loengu teema minu huviorbiidiga kattuma. Kuna ma siiski üldiselt seda ala ei õpi siis ma võtangi seda kui sissejuhatust kommunikatsiooni. Loodetavasti jääb midagi asjalikku külge ning saab silmaringi laiendatud. 

Informaatika on ka selline ala, kus palju tuleb tegemist teha paljude erinevate inimeste, kes võivad päris olla ükskõik, mis maailma otsast. Kuna kirjalik suhtlus on põhimõtteliselt ainuke viis, kuidas omavahel suheldakse siis on omavahel "õigesti" kommunikeerumine on selle juures üks tähtsamaid osasid. Siit siis veel üks põhjus, miks seda kursust õppima tulla - et arendada oma kommunikeerumise võimet.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar